۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۳۱

سرپرست فرمانداری دیلم:

۷۰ درصد از اعتبارات عمرانی تملک دارایی شهرستان دیلم تخصیص یافت

 ۷۰ درصد از اعتبارات عمرانی تملک دارایی شهرستان دیلم تخصیص یافت

بوشهر- سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم گفت: تاکنون بالغ بر ۷۰ درصد از اعتبارات عمرانی تملک دارایی سرمایه‌ای شهرستان دیلم مربوط به سال ۱۴۰۱ جذب و تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی چهارشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان دیلم در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: شهرستان دیلم الزاماً باید سند توسعه داشته باشد و افق دیلم ۱۴۱۴ باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی ترسیم شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم افزود: تاکنون بالغ بر ۷۰ درصد از اعتبارات عمرانی تملک دارایی سرمایه‌ای شهرستان مربوط به سال ۱۴۰۱ جذب و تخصیص یافته و با تلاش مضاعف انتظار می‌رود تا پایان سال مالی (تیرماه سال جاری) سهم جذب اعتبارات از رقم فعلی نیز افزایش یابد.

وی یادآور شد: با دستور وزیر کشور به عنوان نماینده رئیس جمهور در سفر هیأت دولت به شهرستان دیلم در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی حوزه نفت و گاز شهرستان، مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال برای توسعه عمران شهری و روستایی از وزارت نفت در دستور پیگیری ویژه است که انتظار می‌رود با تزریق اعتبار مذکور برخی پروژه‌های شاخص هدف‌گذاری شده بویژه در حوزه روستایی و تأمین منابع آب طرح‌های آبخیزداری اجرایی و عملیاتی شود.

اسدی گفت: با دستور وزیر کشور و رایزنی با وزیر نیرو بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال جهت تکمیل پروژه خط انتقال آب و تکمیل مخزن ۲ هزار متر مکعبی شهر امام حسن در حوزه شرکت منابع آب ایران در وزارت نیرو در دستور پیگیری ویژه است.

کد خبر 5764586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha